Ostu-müügilepingu üldtingimused
Üldsätted
Käesolevad üldtingimused kehtivad ostu-müügilepingutele, mis sõlmitakse tellimuse alusel ostukeskkonnas www.jalaravituba.ee kaupa telliva isiku (edaspidi Ostja) ning PrimaCare Ravituba OÜ (edaspidi Müüja) vahel.
www.jalaravituba.ee kasutajaks registreerides ja/või Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
Müüjal on õigus mistahes ajal teha e-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.
Lepingu sõlmimine ja jõustumine
Müüja müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid.
Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).
Hinnad
Kõikide e-poes olevate toodete baashinnad on arvestatud eurodes.
Müüja poolt müüdavate Toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka vana hind.
Tellitud kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamistasu, mille suurus sõltub Ostja poolt valitud saatmisviisist.
Makseviiside kirjeldus ja valuuta
Jalaravitoa veebileheküljel saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, LHV, Luminor).
Arveldamise valuuta on Euro.
E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu.
PrimaCare Ravituba OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Tellimuste vormistamine
Jalaravitoa veebileheküljelt on võimalik osta neid Tooteid, millel on nupp “Lisa ostukorvi”. Sobiva Toote tellimiseks peab need lisama ostukorvi.
Toote hind ja saadavus võivad jooksvalt ja etteteatamata muutuda.
Toodete saadavust on võimalik kontrollida vastava Toote lehekülje alalahtrist “Saadavus”.
Toodete hind on välja toodud Toote leheküljel ning soodushinna puhul kajastub seal nii soodus- kui tavahind.
Ostjal on võimalik ostukorvi sisu vaadata vajutades veebilehekülje päises asuvale ikoonile “Ostukorv”.
Ostukorvis olevat Toodete kogust saab muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud Toodete arvu.
Tooteid saab ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale “ristile”.
Enne tellimuse vormistamist tuleb valida sobiv tarneviis.
Tellimuse vormistamiseks peab vajutama nupule “Mine maksma”.
Olles PrimaCare Ravituba OÜ veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse.
Tellides Tooteid esimest korda, vajutage nupule “Registreeru” ja sisestage kontaktandmed.
Tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu “Esita tellimus”.
Seejärel vormistatakse ettemaksuarve, mis tuleb tasuda krediitkaardiga, pangaülekandega või kasutades pangalinki. Tellimuse kinnitus ehk ettemaksuarve saadetakse Ostja e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata ikooni alt “Minu konto”.
Tooted postitatakse PrimaCare Ravituba OÜ poolt peale arve tasumist.
Tellimuse eest tasumine
Tellimuse saabumisel edastab Müüja kinnituse ja makseinfo Ostja e-posti aadressile. Kauba eest on võimalik tasuda Müüja arvelduskontole SWEDBANKI pangas. Makserekvisiidid on märgitud makseinfole ja arvele.
Maksetähtaeg on 3 tööpäeva. Kui makse pole Müüja arvelduskontole laekunud 5 tööpäeva jooksul, tühistab Müüja ühepooselt tellimuse ja vabastab kaubad broneeringust. Makse hilisema laekumise korral Müüja arvelduskontole või uue tellimuse tegemisel ei garanteeri Müüja nimetatud toodete olemasolu laos.
Tellimuse tühistamine
Kui Müüjal pole võimalik tellimust täita, teavitab Müüja Ostjat esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel ning lepib Ostjaga kokku Ostjale sobiva lahenduse (toodete asendamine, sooduskupongi väljastamine vm).
Kui Ostja soovib tellimuse tühistada, teatab Ostja sellest esimesel võimalusel Müüjale e-kirja teel: info@jalaravituba.ee.
Tellimuse täitmise tähtaeg
Müüja arvestab tarneaega makse arvelduskontole laekumisele järgnevast tööpäevast.
Tooted komplekteeritakse ja postitatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.
Maksimaalne tarneaeg on 5 tööpäeva.
Eeldatava tarneaja pikenemisest teavitab Müüja Ostjat e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel. Ostjal on tarneaja pikenemise korral õigus tellimus tühistada. Tellimuse tühistamise korral tagastab Müüja Ostja poolt tasutud ettemaksu hiljemalt 10 päeva jooksul.
Kauba kohaletoimetamine
Tellimuses sisalduvate toodete hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest, mis sisaldab käibemaksu. Kohaletoimetamistasu ei kuulu tagastamisele.
Kohaletoimetamistasu suurus sõltub Ostja poolt valitud kauba kättesaamiskohast:
- Itella SmartPOST pakiautomaat – 2,99 EUR, (TASUTA ostudele alates 49 EUR). Kui pakk jõuab Ostja poolt valitud automaati, saadetakse Ostjale SMS teade ja e-mail uksekoodiga. Sisestades selle pakiautomaadi ekraanile, saab Ostja paki kätte. Hoiuaeg on 7 päeva, peale seda saadetakse pakk Müüjale tagasi. Korduval väljastamisel tasub Ostja uuesti kohaletoimetamistasu. Tööpäeva jooksul SmartPOSTi terminali jõudnud pakid jõuavad mandri-Eestis asuvasse sihtkohta järgmisel päeval, Saaremaale ülejärgmisel päeval ja Hiiumaale 3x nädalas. Teenusest saab lähemalt lugeda www.smartpost.ee.
- ELS Kullerteenus – 5 EUR. Kuller teavitab Ostjat paki saabumisest telefoni teel ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja. Kui Ostjat ei õnnestu telefoni teel tabada, toimetatakse pakk lähimasse postiasutusse ning Ostjale edastatakse paki saabumise kohta teade, mille alusel saab paki kätte. Hoiuaeg on 15 kalendripäeva, peale seda saadetakse pakk Müüjale tagasi. Korduval väljastamisel tasub Ostja kohaletoimetamistasu uuesti.
- Omniva pakiautomaat – 2,99 EUR, (TASUTA ostudele alates 49 EUR). Pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad erinevate kaubanduskeskuste juures üle Eesti. Kui pakk jõuab Sinu poolt valitud automaati, saadetakse Sulle SMS teade.
- Eelneva kokkuleppe alusel on Ostjal võimalik kaubale ise järele tulla, sel juhul saatmiskulu ei lisandu. Kui kaup on komplekteeritud, võtab Müüja Ostjaga e-posti teel ühendust ja lepib kokku kauba üleandmisaja. Eelneva kokkuleppeta kaupa ei väljastata.
Teistesse riikidesse saab kaupa tellida eelneva kokkuleppe ja hinnapakkumise alusel.
Müüja ei võta vastutust kolmanda osapoole viivituste või vääramatu jõu tõttu hiljem kohaletoimetatud kauba osas.
Saadetise vastuvõtmine
ELS Kulleri poolt kohaletoimetatud pakkide seisukorda tuleb hinnata koheselt. Juhul, kui pakend on purunenud, mõlkis või muul moel kahjustunud, tuleb sellest kullerit teavitada. Kuller täidab kohapeal akti, ilma selleta pretensioone käsitlema ei hakata. Müüjat tuleb probleemist teavitada esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 3 kalendripäeva jooksul. PS! Pakend tuleb alles hoida probleemi lahendamiseni – tagastatavad kaubad peavad olema originaalpakendis, millel on peal esialgse saadetise aadresskaart!
Itella SmartPOSTi kaudu saadetud paki vigastustest peab Müüjat teavitama esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 3 kalendripäeva jooksul alates paki kättesaamisest. PS! Pakend tuleb alles hoida probleemi lahendamiseni.
Müüja pakendab tooted nii turvaliselt kui vähegi võimalik. Paki / toodete purunemise või kadumise korral tehakse postiasutuse / vedajaga koostööd probleemi lahendamiseks.
Müüja ei võta materiaalset vastutust postiteenuse käigus hävinud, vigastatud ja/või kadunud toodete eest, kuid teeb endast kõik, et probleem lahendatud saaks.
Ostja õigus lepingust taganeda ja kaup tagastada
Ostjal on õigus lepingust taganeda ja tellitud kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest.
Lepingust taganemiseks tuleb Ostjal saata Müüjale teatis e-posti aadressile info@jalaravituba.ee koos tagastamisele kuuluvate toodete nimekirja ja tellimuse numbriga. Tooted võib tagastada peale Müüja poolt kirjalikult antud kinnitust. Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema originaalpakendis ning kasutamata. Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, peab Ostja kompenseerima kauba väärtuse vähenemise. Juhul, kui kaup on oluliselt rikutud, on Müüjal õigus tagastatud tootest keelduda.
Tagastamisele ei kuulu postikulu.
Müüja vastutab kõigi müüdud kaupade puuduste eest vastavalt kehtivatele Eesti Vabariigi seadustele.
Müüja ei vastuta kauba kadumise, purunemise või hävimise eest alates hetkest, mil kaup on üle antud Ostjale või kolmandale osapoolele.
Ostja poolt tasutud maksed tagastab Müüja Ostja poolt osundatavale pangaarvele hiljemalt 30 päeva jooksul alates kauba tagastamisest.
Müüja taganemisõigus
Müüjal on õigus Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik, sh varude ammendumise tõttu, tarnida. Ostjat informeeritakse sellest esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel. Ostja tasutud ettemakse tagastatakse täies ulatuses hiljemalt 10 tööpäeva jooksul Ostja pangaarvele.
Omandireservatsioon
Tellimuse alusel Ostjale tarnitud kaup jääb kuni hinna täieliku tasumiseni Müüja omandiks.
Isikuandmete kaitse
Jalaravituba veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on PrimaCare Ravituba OÜ (registrikood 16002509) asukohaga Tähnase põik 5, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harjumaa, tel +372 5810 3222 ja e-kiri info@jalaravituba.ee.
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
– nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
– kauba kohaletoimetamise aadress;
– pangakonto number;
– kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
– klienditoe andmed.
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil, juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse Veebimajutuse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) isikuandmete töötlemine toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (info@jalaravituba.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).
Andmekaitse
Meie e-poe tekstid ja fotod on kaitstud autoriõigustega ning nende omavoliline kopeerimine või printimine on keelatud. Soovist kasutada meie koduleheküljel esitatud tekste, ideid või fotosid, palume teada anda aadressile info@jalaravituba.ee